A nagyon népszerű fidget spinner - teszt

2017. június 13. 08:54 - nezdmitrendelszblog

Felpörögtünk

20170410120707_15096.jpg

Nem, egyáltalán nem akartam magamnak rendelni. Olyannyira, hogy még amikor megláttam, hogy valahol hirdetik, még az ablakra is egy kövér X-et nyomtam. Valahogy teljességgel érdektelen volt számomra. Olyannyira, hogy amikor a postás bedobta a kézbesítési értesítést, hogy csomagom jött, mindenre gondoltam, hogy végre megérkezett, csak erre nem, teljesen kiment a fejemből. Ezek után már tudod, hogy mégis beszereztem egy darabot, a mindenki által istenített fidget spinnerből és ha figyelmesen olvastál, akkor rájöttél arra, hogy más termékem is úton van, amiket már nagyon várok, úgyhogy hamarosan (ha végre ideérnek a rendelt termékek,) újra tesztet olvashattok.

Gyerekkoromban még volt tiki-takim, aminek igazából sok értelme nem volt, de mindenki szerette, többek között én is, a búgócsiga mellett, aminek a használatához szintén nem kellett sok szürkeállomány, el lehetett vele szórakozni és kész. Igazából, úgy elvolt vele az ember, hogy agyilag kikapcsolt és csak bámulta, bámulta elrévedve. Ha a fidget spinnert egy olyan új játéknak kell felfogjam, ami megváltja a világot, akkor félig-meddig már elkéstem a vélemény alkotással, hiszen a világ szinte minden országába eljutott már a híre.

Aki még nem tudja esetleg, hogy mi a fidget spinner, annak megpróbáljuk leírni: a fidget spinner formáját tekintve (általában) egy három ágú műanyag darab, aminek a közepén, ahol ujjunkkal tartani kell, csapágyas görgőket helyeztek el. A három ágban pedig általában súly vagy súlyként újabb csapágyak kapnak helyet. Formáját tekintve lehet a szabványos három ágú, de létezik belőle denevér, halálfej combcsontokkal, virág és még sorolhatnánk. Anyagát nézve, lehet az előbb említett műanyag, de van belőle fém verzió is. Létezik belőle világítós, és hangszóróval szerelt példány is.

 

Kicsomagolás

Mi az egyik legolcsóbb darabot próbáltuk ki. Nem eresztették bő lére, egy átlátszó műanyag zacskóba helyezték a pörgettyűt, azt pedig egy kis buborék fóliás borítékba. Pislogtam is, amikor a kezembe fogtam a levelet, mert nem tudtam, mit rendeltem, ami kicsi, de nehéz. Na nem fél kilós, de méretéhez képest nehéz volt, pedig csupán 32 gramm. Mint utólag kiderült az azért van, mert ugye, mint tudjuk a csapágy, ami a spinner közepén található, fémből van. Sőt, a végeken lévő súlyok, ami segít pörgő mozgásban, szintén fémből vannak. Jó, egyértelmű, de nem jutott először az eszembe.

dsc04466.jpg

Nem kell bonyolult dolgokat elképzelni, faék egyszerűségű az egész. A saját példányom egy COLORMIX-es verzió, tehát véletlenszerűen adják postára, épp mi akad a kis kínai kolléga kezébe, amit majd használni fogok. De mint mondtam, ez a saját, legolcsóbb darab volt. Aki úgy, mint én, csak próbaképp szerez be egyet magának, kemény 1.7$-ért, annak gondolom ez is teljesen megfelel.

dsc04474.jpg

Egy kis ízelítő milyen fajták léteznek a széles repertoárból (katt a képre)

spinners.jpg

A nagy próba

Amit nekem küldtek kék színben pompázott. A játék lényege, amennyiben nevezhetjük játéknak, hiszen a feltalálója kezdetben figyelem zavaros gyermekek részére találta ki, majd annyira felkapták a terméket, hogy elkezdték a stresszes üzletemberek nyugtatójaként nevezni. Mindig kéznél van, elfér a zsebben, ha ideges vagy csak pörgeted, pörgeted... A teszt időszak alatt nem kerültem olyan idegállapotba, hogy felmérjem annak a lehetőségét, hogy ténylegesen képes-e megnyugtatni az embert stressz helyzetben, de ezt majd észben tartom, ha valaki felidegesít, akkor tudom, mit kell kipróbáljak. Valamiért úgy éreztem, amikor először megpörgettem, hogy elkelne neki egy kis olaj, ha már csapágyról van szó. De ez lehet, csak azért volt, mert férfiként meg kellett mutatnom magamnak, hogy ezt is megtudom csinálni, hogy büszke lehessek, ma is tettem valamit. Olajozás megtörtént. És még milyen jó, hogy megtörtént, sokkal jobban pörgött, mint előtte. Pörgethetjük függőlegesen, vízszintesen.

Megpróbálhatunk vele trükközni is, egy ujjunkon tartani, majd onnan feldobni, hogy ugyanarra az ujjunkra vagy éppen egy másikra esve kapjuk el. Átdobhatjuk a másik kezünkbe, miközben pörög. Engem valahogy nem túlságosan kötött le, de ez én vagyok. Mostanában láttam a városban embereket, akik ezt pörgetik. Hogy hasznos-e arra, amire tervezték? Nem tudom. Amerikai pszichológusok állítólag készítettek egy tanulmányt, hogy jelentős pozitív változást nem tapasztaltak az említett figyelem zavaros gyermekek viselkedésében a használatával, azt leszámítva, hogy a használata közben lekötötte a figyelmüket, de semmi tartós javulást nem fedeztek fel. De ez nem csak ennek a terméknek tudható be. Erre ugyan úgy megfelelő lenne a mi gyermekkorunk játékai a tiki-taki vagy a búgócsiga.

dsc04471.jpg

 Egy éves az oldal - Születésnapi játék

1st-birthday-blue-balloons-.jpg

Jó-e a fidget spinner vagy sem, azt mindenki döntse el maga. Nem vagyunk egyformák, valakinek ez tetszik, valakinek az. Egy biztos, ha lenne gyerekem jobban örülnék, ha egy ilyen játékkal játszana, mint egész nap a TV előtt ülne, számítógépezne vagy telefont nyomkodna. Szerencsére van egy közösség építő formája is, azon kívűl, ha az iskolában van egy gyereknek, akkor a másik 25-nek is kell belőle. De legalább megvan az a lehetősége, hogy megmutassák egymásnak ki, milyen trükköket tud vele. A komolyabb pörgettyűket fejleszteni is tudjuk, lehet hozzájuk kapni csapágyakat, kiegészítőket, sőt már tokokat is. Így elkezdődhet egy fiatal generáció számára egy olyan élmény, mint amit az én gyerekkoromban a kosárlabdás kártyák cserélgetésével éltem át, csak itt kiegészítőket vagy komplett spinnereket csereberélhetnek. Szerencsére nem kell vagyonokat ráköltenünk, már 1.7$-tól kaphatóak a legolcsóbb példányok.

Ha megtetszett a termék, itt megtekintheted

Ha a többit spinnert szeretnéd megnézni, akkor innen szemezgethetsz

Ha tetszett a cikk, nyomj egy Like-ot 

Kattints a megosztásra, hogy még több ember olvashassa ezt a bejegyzést

 

 Ne felejtsd el megnézni az NMR blog Facebook oldalát, mert a híreket, amiket az oldalunkon hely hiányában nem  mindig tudunk megjeleníteni, illetve a legújabb és a kupon kódokkal jóval olcsóbban megvásárolható termékeket ott találod.

Szólj hozzá!
Címkék: tech teszt

A bejegyzés trackback címe:

https://nezdmitrendelsz.blog.hu/api/trackback/id/tr9212585869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása