Heti szemezgető

2016. december 22. 17:38 - nezdmitrendelszblog

Az élet apró dolgai

Arra gondoltam, amikor a neten szörfölgetve és a nagyobb kínai portálokat nézve egy-egy dolgon megakadt a szemem, hogy nem csak engem érdekelnek az ázsiai ipar remekei. Így az jutott eszembe, csinálok egy összeállítást olyan dolgokról, amiket szívesen használnék én is. Persze mint mindenki másnál is, eddigi vásárlásaimnál is mindig volt egy határ, amit figyelembe kellett vennem, amikor kinyílt a pénztárcám. Így olyan termékeket kezdtem el nézni, amikért nem kell mélyen a zsebünkbe nyúlni és amik itthon nem kaphatóak vagy kapható, de mint ahogy az lenni szokott, többszörös áron...

Arra gondoltam, minden héten lesz egy ilyen "rovat", amikor összeválogatok pár terméket, amiket szívesen kipróbálnék. Nem gondoltam konkrét termék számra rovatonként, lesz ami lesz. Ugorjunk is neki...

 

OV 16 GB Class 10 memóriakártya

Mint mindenki másnál, akinek van mobiltelefonja, táblagépe, nekem is van mindkét eszközömben egy-egy memóriakártya, így akadtam rá erre a 16 GB-os, Class 10-es sebességű OV MicroSD memóriakártyára, ára ~2.100 Ft. Megvásárolható 32 GB-os méretben is.

A termék linkjét itt találod

 

Xiaomi lámpa

Ez persze nem egy asztali éjjeli lámpa, hanem egy USB portra csatlakoztatva megvilágíthatjuk vele billentyűzetünket, de olyan erős fénye van, hogy használtam már fényképezéshez. A cégnél újraértelmezték az USB lámpa fogalmát, mivel öt fokozatban állítható a fényerőssége, így akár éjszakai fénynek a gyerkőc mellett is kiváló. Így csak egy konnektorba dugott telefon töltőbe kell bedugni és kész, ott világít, ahol akarod. Flexibilis nyakának köszönhetően állítható a dőlésszöge is. Ára ~980 Ft.

A termék linkjét itt találod

 

Awei fülhallgatók

Vezetékes és vezetékmentes, fej vagy fülhallgatók, sportolni vágyóknak, autóban ülőknek szánt típusok egyaránt megtalálhatóak a cég repertoárjában.

A termékek linkjét itt találod

 

JJRC H8 Mini Kvadrokopter

És a még mindig kedvencem, ez a kis kvadrokopter, ami alacsony árával nagyon jó szórakozás lehet kicsiknek és nagyoknak. Ára ~4.300 Ft.

A termék linkjét itt leled

Xiaomi Piston Basic fülhallgató

A Xiaomi nem csak telefonjairól híresült el, hanem jó ár/érték arányú fülhallgatóival is, a Piston Basic ~1.600 Ft.

A termék linkje

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nezdmitrendelsz.blog.hu/api/trackback/id/tr5312063535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása