A konyhába vagy a szekrénybe - BlitzWolf BW-LT8 mozgásérzékelős lámpa teszt

2018. december 11. 06:45 - nezdmitrendelszblog

blitzwolf_bw-lt8_1.jpg

Már a képeket látva megtetszett a gyártó lámpája és már láttam is a lelki szemeim előtt, hogy mint ahogyan a bemutató képeken, én is felhelyezem majd a konyhaszekrény felső sora alá, hogy amikor kibattyogok hajnalban egy pohár vízért, akkor automatikusan felkapcsol, majd mikor végeztem, varázsütésre megszűnik a fényáradat és olyan megnyugvással és elégedettséggel teli mosollyal fekszem vissza az ágyamba, hogy megint egy remek terméket sikerült beszereznem.

A 14.99$-os ár először talán soknak tűnhet, de megnyugtatott az a tudat, hogy nem kell semmilyen falban vésést, kábelcsatornát kiépítenem az eszközhöz, hogy árammal lássam el azt. Ugyanis valóban nem kell hozzá semmilyen külső tápcsatlakozó. Egy mozdulattal eltávolítható véggel rendelkezik, amiben egy akkumulátor lakik. Így csak le kell húznom az akkumulátoros véget, fetöltenem és megint pár hétig nincs az az embernek gondja rá. Meg is rendeltem, majd annak rendje és módja szerint pár héttel később már a postaládámban volt.

 

 

BlitzWolf BW-LT8 - Kicsomagolás

p1050387.JPG

p1050388.JPG

p1050389.JPG

Egyszerű külső a legfontosabb dolgokra szorítkozó belső fogadott, amikor kinyitottam a dobozt. Egy kis többnyelvű leírás, a Magyar kivételével. Egy microUSB kábel és maga a két tagból álló lámpa fogadott. Az egész szerkezet 30.5 centiméter hosszú, ebből maga a világító rész 23.5 centimétert tesz ki. A két rész mágnesek tartják össze, a felhelyezéshez pedig kétoldalú ragasztóval ellátott kis párnákat kapunk. A kapcsoló rész alján egy kis mágnese sínt találunk, erre már gyárilag felhelyezték a ragasztós tappancsokat. Ez a mágneses sín segíti a kapcsoló rész eltávolítását, hiszen így csak hosszanti irányban le kell húzni a lámpatestről, majd a töltés befejeztével csak vissza kell csúsztatni azt.

p1050394.JPG

p1050396.JPG

p1050390.JPG

p1050392.JPG

 A lámpán a két fénysort 45 fokos szögben helyezték el. A gyári adatok szerint 160lm fényerősségre képesek és 3000K meleg fehér fénnyel világítanak, élettartamuk pedig 50.000 óra. Az eltávolítható kapcsoló részen találjuk oldalt a töltésre szolgáló microUSB portot, és a tetején a mozgásérzékelő szenzort és a három állású kapcsolót. Automata, kikapcsolt állapot és a manuális bekapcsolás között válthatunk ezekkel.

 

 

BlitzWolf BW-LT8 - A nagy próba

 p1050398.JPG

A felhelyezéshez, illetve a lámpa rész felrakásához én felhasználtam mindegyik ragasztó tappancsot. Mellé tettem a kapcsoló részt is, a 300 grammos tömeg nem egy nagy súly, így lehet, hogy csak akkor fog leesni a lámpa a szekrény aljáról, ha 20 év múlva lecseréljük az egész bútort. Feltöltöttem az akkumulátoros részt, ami körülbelül 2 órát vett igénybe, majd csatlakoztattam a lámpához. A mágneses sínre rátoltam, majd odatapadt a lámpa végéhez. Bekapcsoltam és láss csodát, működött. Körülbelül mellmagasságban helyeztem el a szekrény aljának legbelső felén. Így eléggé lecsökkentettem a szenzor érzékenységét is. Hiszen a gyári adatok szerint 120 fokos szögben érzékel. Viszont a korrekt érzékelést mutatja az az adat, hogy a gyári érzékelés zónán kívül is felkapcsol, ha a konyhában mozgok, így több, mint tökéletesre sikeredett a lámpa. Aki szeretné, természetesen oda teszi, ahol neki megfelelő. Így, hogy teljesen oldalról érzékeli a mozgást, körülbelül 1.5 méteres távolságnál kapcsol be. A megadott 120 fokos szögben pedig már 3-4 méterről is érzékeli a mozgást, de ez inkább legyen csak 3 méter. A gyári adat szerint 3 órán át képes világítani egy feltöltéssel az 1000mAh kapacitású akkumulátorral szerelt lámpa, ami hozza is ezt az értéket. Konyhai hangulatvilágításnak kevés, ez tényleg csak arra való, hogy ha kimegyünk hajnalban kávét csinálni magunknak, akkor addig az ideig ne kelljen lámpát kapcsolni.

p1050431.JPG

p1050437.JPG

Illetve a másik felhasználási terület, amire ajánlják, a nagyobb szekrények megvilágítása, így amikor kinyitjuk azt, akkor máris látjuk, hol van a kedvenc ingünk, vagy egy játékokkal teletömött szekrényben, hol találjuk meg a nagyitól utoljára kapott LEGO szettet.

A lámpával kapcsolatban egy negatívum fogalmazódott meg bennem. Mégpedig az, hogy én el tudtam volna képzelni egy fényérzékelőt is. Azaz, ha valóban nem a szekrényben, hanem a konyhában használom, akkor ne kapcsoljon fel nappali fény mellett. Így már tudom, milyen javítani valója van a BlitzWolfnak a termékkel kapcsolatban, ha piacra dobják később a lámpa második generációját. Ettől függetlenül remek darab lett. Automata vagy manuális módban is ki-be kapcsolhatjuk. Így sem a reggeli kávékészítéshez, sem az esti mosogatáshoz nincs szükségem lámpára, így nekem teljes mértékben megérte a termék.

A BlitzWolf BW-LT8 lámpa ára lejjebb ment, mint amennyiért én vásároltam, így 12.88$ azaz körülbelül 3.500 forintba kerül, és akár még az ingyenes szállítással is választhatjuk.

A BlitzWolf lámpát itt találod

 

Tetszett a cikk? Nyomj egy Like-ot!
Oszd meg az ismerőseiddel is, hogy ők is tudjanak a hírről!

Csatlakozz a Facebook követőink táborába!

1 komment
Címkék: tech teszt Blitzwolf

A bejegyzés trackback címe:

https://nezdmitrendelsz.blog.hu/api/trackback/id/tr7814470362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szabopal · http://szabopal.com/ 2018.12.11. 15:44:15

Konyhába nem ajánlom, mert kb 2 naponta kell tölteni. Nálam fixen be van dugva USB-re, de ennyi pénzért már egy értelmesebb LED csíkot is lehet kapni mozgásérzékelővel. Ez igazából szekrénybe jó választás.
süti beállítások módosítása