16 Led-es kültéri szolár lámpa... Fény az éjszakában

2016. június 10. 19:20 - nezdmitrendelszblog

Olyan szerencsés helyzetben vagyunk, hogy párommal kertes házba tudtunk költözni. Ilyenkor az ember felméri a terepet, hogy ha már van egy kis saját területe, akkor, mint egy konkvisztádor, bele ugrik az ismeretlenbe és fűszálról-fűszálra (gazról-gazra), méterről-méterre felfedezi a titkokat rejtő még idegen helyet. Azt már gondolom nem is kell megjegyeznem, hogy milyen jó érzés egy fárasztó munka után egy pohár sörrel a kezedben kimenni a házad mögötti kis „birtokra” és elismerően belekortyolni a gyöngyökként lefutó, apró vízcseppekkel borított poharad tartalmába (mindenki képzeljen el egy sör reklámot és tudni fogja, miről beszélek) és végignézel a friss gyepen, amit saját kezed munkáját dicséri… Tényleg jó érzés.



Mivel nem a sarkvidéken élek, és nincs fél évig világos, arra gondoltam, hogy csinálni kellene a ház köré egy kis világítást, így én sem fogok hasra esni, ha későn keveredek haza, és valahogy az ember biztonság érzete is nagyobb, ha van valami fény az ingatlana körül. (Utcai világítás katasztrófa).
Nem szerettem volna mozgásérzékelőt, lámpát/reflektort felhelyezni, kábelezni, fúrni-faragni, stb… Így esett a választásom a neten kutakodva egy napelemmel működő, falra szerelhető LED-es mozgásérzékelővel ellátott kültéri lámpára.



Korrekt kis csomagban érkezett. Már csak azért is, mert hozzászoktam, hogy mindent csak szimplán buborékfóliába csomagolva küldenek. Így amikor dobozt látok, az jó érzéssel tölt el. Két fajtát találtam ebből a típusból, egy domború tej üveg szerű és egy lapos átlátszó borítású példányt. Úgy látszik random szerűen küldik azt, épp melyik van készleten... Tehát belül a bubifóliába húzott lámpa mellett, a felhelyezéshez egy kis visszazárható zacskóban 2db csavar és 2db tipli lapult. A funkciók váltásához szükséges „kulcs” és egy 6 oldalas leírás. Funkciók (mert, hát ezt tudja a leírás szerint):

- éjszakai folyamatosan halvány és mozgáskor erős fénnyel való világítás,
- alkonykapcsolós funkciója révén a kültéri fény által növelni, csökkenteni a fényerejét,
- éjszakai, mozgás érzékelésekor bekapcsoló világítás.



Nem kicsit vártam azt, hogy végre felszerelhessem az ajtó fölé, és mint egy gyakorló táncos, az egyet előre, egyet hátra mozgással várni, hogy mikor kapcsolódik fel. (Fél perc világítás után visszakapcsol halvány fényre.) Meg kell mondjam, meglepően és elismerően hümmögtem, hogy mekkora fényt tud produkálni. Nem tudom pontosan meddig képes világítani, de az általam használt első beállításon, amikor alapból halványan, ha kell, akkor teljes fényerővel világít, reggel, amikor kimentem a házból és letakartam kíváncsiság képpen a szolár paneljét akkor is majd’ megvakultam tőle…

Képek
Innen rendelheted meg


Specifikációk:
- 3,7V 900mAh akkumulátor,
- 300 lumen fényerősség,
- 50,000 óra LED élettartam,
- 8 órás töltési idő a teljes kapacitáshoz,
- IP65-ös védelem,
- mozgásérzékelő szenzor érzékelési távolsága 2 méter
Szólj hozzá!
Címkék: lámpa led

A bejegyzés trackback címe:

https://nezdmitrendelsz.blog.hu/api/trackback/id/tr6912064079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása