Nillkin LG G4 Quick Circle... Ablakot nyit a világra

2016. június 19. 20:09 - nezdmitrendelszblog

A legelső bejegyzésemben már szót ejtettem róla, hogy egy LG G4 típusú telefont használok a mindennapokban (ld.: Blitzwolf Micro USB kábel... Dugd be és megy). Ennek az érdekessége annyi, hogy ha még nem olvastad volna el, akkor lehet, hogy számodra tényleg érdekes lesz (hidd el megéri, jó kis cucc). Tehát, mivel az a poszt is azért készült el, mert a telefonomhoz rendeltem egy ilyen igen jó kábelt, most pedig egy tokról lesz szó, amivel remélem segítséget tudok nyújtani eme kis közönség számára, legalábbis, a hozzám hasonló helyzetben lévőknek. 



Történt ugyanis, hogy a fent nevezett mobilomhoz a gyártó már a G2-es szériánál bemutatta Quick Window tokját, aminek hála a tok kinyitása nélkül lehetőségünk van leolvasni az időt, időjárást, bejövő hívásokat tudunk fogadni, bejövő SMS-einket olvasni, zenelejátszót vezérelni és külső alkalmazások használatával, szinte bármit csinálni (persze bizonyos keretek között). A G3-as szériától Quick Circle névre módosították. Aki a nevéből még nem gondolta volna, az eddigi kis négyzet alakú ablakot, kör váltotta fel. 



Mivel szinte minden termék, amit rendelni szoktam az ázsiai országok már-már gigászi méretekkel rendelkező gyártósorairól gördül le, amiket gyűjtő fogalomként csak „kínai” cuccoknak nevezünk. És mint tudjuk, nem mind arany, ami fénylik. Először bepróbálkoztam egy neve sincs gyártó termékével, ezt úgy kell érteni, hogy ténylegesen nincs gyártó megnevezve, csak a funkció, amit ellát, az van nevesítve, ami ugyan meglepően olcsó volt, a gyári kinézetével megegyező külsejű. És még én lepődtem meg a legjobban, amikor működött is. Öröm az ürömben, hogy a működés szót túlságosan is túl értelmezte, mert nem csak akkor kapcsolta le a kijelzőt, amikor becsuktam a tokot, hanem akkor is, amikor hátrahajtottam, hogy könnyebben tudjak rajta gépelni. Minden erőlködésem ellenére is használhatatlan volt. Az elejébe épített mágnes olyan erős volt, hogy ha az a telefon hátuljához került, akkor is tudatta vele, hogy "Helló! Szakíts meg minden kapcsolatot a külvilággal és tedd magad pihenőre…" Ezt megelégelve döntöttem úgy, hogy mivel olyan szépen szolgál becses mobiltelefonom már kerek nyolc hónapja, hogy megérdemli, ha valami márkásabb ruhát ölt magára. Így esett a választásom a Nillkin gyártó termékére, azon belül is a "Qin" család fekete bőr (hatású) tagjára, ami egyébként elérhető még fehér, piros és barna színekben is. Nem ma kezdte a cég a szakmát, 2005 óta vannak jelen és nem csak tokokat, hanem kábeleket, kijelző védőket, kihangosítókat, stb… is gyártanak.



Nem kell sok mindenre gondolni, OEM verziót rendeltem, tehát szokásos bubi csomagolás az egész. A tokot a szállítástól megvédte, több nem is kell, a felesleges sallang ment a szelektív hulladékgyűjtőbe, mert hát védjük a környezetünket (már amennyire lehet). Tégy te is így, hidd el büszke leszel magadra, hogy egy apró lépést tettél a jobb élet felé… No, de mindegy, kanyarodjunk vissza a történethez. Tehát megérkezett…



Felpróbálás után tökéletesen működött, nem úgy, mint előző testvére. Direkt olyan fajtát szerettem volna, amit nem a hátlap helyére kell felpattintani, hanem a hátlapra kell rátenni, így a tok vastagsága miatt a kamera lencséje nem tud karcolódni, mivel így nem ér hozzá az asztal lapjához. Belső felületét bársonyos plüss szerű anyag borítja, a kivágott kis ablak peremét vékony átlátszó műanyag fedi. Ahogy mondtam, nem olyan, mint az előző tesó, olyannyira, hogy nem is minden lecsukásnál kapcsolja le a kijelzőt, mivel képes 1-2mm-el csúszkálni az előlap a kijelzőn, így nem mindig érintkezik a kellő helyen a mágnessel. Kis gyakorlással megoldható, bár nem értem, hogy miért nekem kell idomulni egy tokhoz, de nekem most már 10-ből 10-szer működik, az első időszakot leszámítva. Ettől függetlenül nagyon meg vagyok vele elégedve.


Képek (külön nektek készítettem hozzá egy saját gif-et :) )
Innen rendelheted meg

Szólj hozzá!
Címkék: tok LG G4 Nillkin

A bejegyzés trackback címe:

https://nezdmitrendelsz.blog.hu/api/trackback/id/tr9112064075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása