Sima kerékpárból elektromosat!

2018. május 03. 20:59 - nezdmitrendelszblog

y5429eu-1-5637-ospx_eredmeny.jpg

A biciklizést az első olyan élmények közé lehet sorolni, melyet sosem feledünk. Biztosan van számotokra is olyan kedves emlék, amire szívesen visszatekintetek. Biciklizni a legtöbben szeretünk. Vannak viszont olyan életkörülmények, amik miatt már inkább munkaeszköz, mintsem kikapcsolódás. Legyen szó munkáról vagy kikapcsolódásról, ez az eszköz mindenképp megkönnyíti a biciklizéssel teli mindennapokat.

y5429eu-1-5637-szb5_eredmeny.jpg

Mivel még elég új dologról van szó, ezért egyelőre csak a 26"-os kerékmérettel rendelkező példányokra szerelhető fel. Idővel gondolom, jobban el fog terjedni és más méretekhez is kapható lesz. Az általam is látott, ma kapható elektromos kerékpárokkal ellentétben, ahol többnyire a vázon helyezik el az akkumulátort, itt egy az egyben az első kerékre szerelhető fel az egész szett, amely az elektromos motort és az akkumulátort is tartalmazza. Kaphatóak jelenleg itthon is hasonló termékek, amelyek előre és hátra is felszerelhetők, de sok esetben ott külön meg kell vásárolnunk hozzá az akkumulátort és nem nyújtanak annyi extrát, mint az iMortor terméke.

y5429eu-1-5637-83qy_eredmeny.jpg

A megvásárolható szett tartalmazza a már említett akkumulátort, ami 36V, 130wh és 3.200mAh teljesítményű, az elektromos motort 36V 240W teljesítményű, a felszereléshez szükséges eszközöket, sebesség váltót, telefon tartó konzolt. Összsúlya 5 kilogramm. A teljesen feltöltött akkumulátorával 30-50 kilométeres távolságon képes segíteni a tekerésben, viszont ha csak suhanni akarunk vele, minden féle lábmunka nélkül, akkor maximálisan 25 kilométeren képes hajtani a kerékpárt és lovasát. A telefon tartó konzolnak fontos szerep jutott, ugyanis a motor akkumulátorának segítségével fel is tölthetjük a telefonunkat, ami a gyártó ígérete szerint, egy iPhone 6s készüléket 17x képes tele pumpálni energiával. Sőt, az akksit ki is vehetjük belőle pillantok alatt, így egy kempingezésnél is tudunk egy kis áramhoz jutni, hogy például zenét hallgassunk. A letölthető iPhone és Android készülékekkel kompatibilis szoftver segítségével monitorozhatjuk menetteljesítményünket és valós idejű adatokkal lát el. Ha az elektromotor segítségével haladunk és valamilyen oknál fogva fékeznünk kell, ezt érzékeli és automatikusan lekapcsolja önmagát és segít a fékezésben.

y5429eu-1-5637-522l_eredmeny.jpg

Amennyiben kedvet kaptál hozzá a TomTop-nál 359,99$-ért vásárolható meg, de szereztünk hozzá egy kis kedvezményt, így a WDBW kóddal 30$-t lefaraghatunk az árból! A TomTop pedig úgy hirdeti a terméket, hogy ők állják az áfa/vám díját.

Az elektromos kereket itt nézheted meg

Ne felejtsd el felhasználni a WDBW kódot

 

Még nem próbáltad a TomTop webáruházat? Sebaj, megmutatjuk, hogy igazodj ki rajta, ha szükséged lenne egy regisztrációra.

Tetszett a cikk? Oszd meg, hogy az ismerőseid is tudjanak róla! 

 

 

Ha tetszett a cikk,  Like-old az oldalt

Oszd meg barátaiddal Facebookon, Pinteresten, Twitteren hogy még több ember olvashassa ezt a bejegyzést

 

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nezdmitrendelsz.blog.hu/api/trackback/id/tr9613888212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

]{udarauszkasz 2018.05.04. 17:38:20

Ha muszalas puloverben kibontott hajjal ulok ra a bringara, barmelyik brinyot elektromossa lehet tenni:D
Komolyra forditva: Akkor lenne az igazi, ha mondjuk nehany napelemet a vaz koze epitve meg toltheto is lenne a bringa. Kitamasztva nap kozben a napra kapna mondjuk egy 5-10 km-re elegendo toltest, es maris franko lenne varosban nyaron.

gaszton42 2018.05.05. 07:36:24

Látok itt némi zavart, a képen 3200 mAh kapacitású a 36V batri, ami reálisnak tűnik, (kb 3 darab modern notebook akku kapacitása), viszont a cikkben 30.000 mAh van írva ami irreális, kb 5-10 kg lenne csak az akku súlya minimum a jelenleg elérhető legjobb lithiumos akkuval, (kb. 100 darab 18650-es Li-ion batri lenne , ilyenekből 3-6 darabot raknak a notebook akkukba).

Zionnépe 2018.05.05. 09:35:41

@Alick: Ebből csak az akkuelhelyezés értelmes. A meghajtás (dörzshajtás) elég borzalmas egy dolog, és pláne sárvédő/ csomagtartó is kuka.

A két rendszert kéne úgyötvözni, hogy a meghajtás marad a cikkben bemutatott, a Rubby akksit pedig simán a váz belső részére felszerelni és vezetékkel összekötni a kettőt ;-) .

Itt a plusz 5 kg súly a keréken ami rossz, borzalmasan rázni fog tőle, és nehéz lesz kormányozni !

lobaszopiatej 2018.05.05. 09:36:08

A mai (és szerintem az itteni) elektromosoknak szerintem az a baja, hogy a túlsúly elveszi az élményt, vagy csak átmenetit ad.
Hegyen volna értelme (egyenesben tökfelesleges ), de ott meg hamar lemerül és utána meg kolonc.

Akkro volna jó, ha visszatáplálná mondjuk a lejtmenetet. Ezt tudja ez az izé? Ez volna az áttörés (a kisebb és könnyebb akkucellával), nem más.

Az iPhone konzol csak ráerősít a parasztvakításra, messziről kerülöm az olyan terméket amelyik csak egy lényegtelen mellékfícsörre optimalizált.

Alick 2018.05.05. 14:16:08

@Zionnépe: A Rubbee előnye, hogy ezzel a mobil meghajtással egy mozdulattal átalakíthatod a bringát pedelecre és vissza, a meghajtás (súlyának) teljes eltávolításával. Egyszer edzeni megyek az országútimmal, másszor pedig a városban (budai dombokon) izzadtság nélkül közlekedek vele.

Uzi 2018.05.05. 14:16:18

Nem tudom mennyire érik meg ezek az átalakítások a korlátolt képességeikkel, 1000Eur-tól már jól használható ebike-okat lehet venni 4-5x akkora akkuval, amivel rendes sebességgel haladva is kijön az 80-100 km - a 7Wh/km amivel számolnak általában, az kb olyan mint a villanyautók hatótávja...
Ez átlag bicó első villájá mennyi idő múlva kotyogósodna ki ettől a terheléstől, amire nem igazán van tervezve?

nezdmitrendelszblog · www.nezdmitrendelsz.blog.hu 2018.05.05. 14:17:53

@alfacharlybravo: Ezek is jó KIT-eknek tűnnek, de itt sajnos ki kel csengetni utána a járulékos költségeket.

dukeekud 2018.05.05. 15:43:21

"ma kapható elektromos kerékpárokkal ellentétben, ahol többnyire a vázon helyezik el az akkumulátort, itt egy az egyben az első kerékre szerelhető fel az egész szett, amely az elektromos motort és az akkumulátort is tartalmazza."

Hat ez nagyon fura lehet. Persze sosem probaltam meg ilyet, de ekkora forgo tomeggel hogy lehet kerekparozni, hogy viselkedhet az ?

midnightcoder2 2018.05.05. 15:44:09

@lobaszopiatej: Nekem csak egy első generációs elektromosító kit van a biciklimen, a kerék plusz súlya nem annyira érezhető, az akkué annál inkább, mivel ez még ólom akkus. A legnagyobb gáz amúgy itt sem a súly, hanem hogy nagyon magassá válik a bicikli súlypontja, mert a hátsó csomagtartóra kerül olyan 10 kiló. De tekerés közben ezt sem nagyon érezni, inkább csak a bukkanóknál gáz, és ha ki akarom támasztani. Arra jó, hogy a melóhelyre ne leizzadva érjen be az ember. De aztán, hogy az egyik kollégámat elcsapta egy kocsi, és úgy két év után tudták összerakni a dokik, valahogy elment a kedvem a dologtól. Itt Pesten nem árt, ha van néhány mázsa a törékeny húsom és a közlekedés többi résztvevője között, legyen ez akár autó, akár BKV.

shakespeare 2018.05.05. 21:31:59

@Uzi: hol lehet 1000 euroert jot venni ?

Vaas 2018.05.06. 08:15:16

Hatalmas baromsag az akku tomegevel novelni a rugozatlan tomeget.

midnightcoder2 2018.05.06. 08:35:49

@Alick: A dörzskerékmeghajtással ott kezdődik a baj, ha elkezd esni az eső. Nekem Dongó motorom volt gyerekkoromban szintén dörzskerekes, annak már egy enyhén nedves útburkolat is elég volt ahhoz, hogy tökéletesen függetlenítse egymástól a motort és a bringát.

midnightcoder2 2018.05.06. 08:51:27

@Vaas: Ha te erre a célra kitenyésztett biciklisfutár, vagy kerékpárversenyző vagy, 3 milliós, másfél kiló össztömegű, vadászrepülőből kilopott anyagokból tákolt bringával akkor igen. Egy átlagos embernek, egy mezei, max. 100 ezer forintos bringával az akksi tömege már nem oszt és nem szoroz még ólomakksi esetén sem, nem hogy egy modern líthium alapúval. Egyébként a profi versenyzők is előszeretettel doppingolnak ma már e-bike-osított versenybringákkal, más kérdés hogy az megint csak nem a kicsi kínai átalakító szett árkategóriája.

cserje 2018.05.06. 08:51:30

Nagyon szeretek elektromos kerékpárral közlekedni, ez a szett is biztos nagyon klassz. Hasonlót vásároltam a villanyjarmu.hu-nál, aminek a teljesítmènye és az akkumulátor kapacitása is jelentősen nagyobb, ezért ár-érték arányban jobb, mint ez. Majdnem mindennap használom, mindenkinek ajánlom.
süti beállítások módosítása