Xiaomi Mi Band 2 vélemény egy olvasónk tollából

2017. július 31. 06:46 - nezdmitrendelszblog

181777501-001.jpg

Az NMR blog életében olyan még nem fordult elő, hogy nem mi írjuk le a véleményünket egy termékről. Júniusban ünnepeltük első születésnapunkat. A fontos esemény alkalmából nyereményjátékot hirdettünk, aminek nyertese egy Xiaomi Mi Band 2 akitivtásmérőt választott magának. Megkérdeztük, hogy mit szólna hozzá, ha leírná a véleményét a termékkel kapcsolatban. Szerencsénkre igent mondott, így ti is elolvashatjátok Tamás beszámolóját a termékről.

"Sziasztok,

először is köszönöm még egyszer is, hogy általatok szert tehettem erre az igen hasznos kis kütyüre.

Hogy miről is van szó? Egy Xiaomi MiBand2-ről. Az első benyomások nagyon jók voltak. Kellőképpen becsomagolva a szállításhoz, sehol egy sérülés a készülék dobozán. A doboz a szokásos Xiaomi csomagolás: teljesen fehér, a tetején a karpánt fotója, két helyen a „MI” logó, a doboz alján egy matricán némi kínai nyelvű információ. A dobozfedél elég passzentos, kicsit szenvedni kell, mire le tudjuk szedni, de legalább nem esik szét. A dobozban, egy felnyitható lapon, kis fiókban pihen maga készülék, alatta a töltő kábel, illetve a csuklópánt, és egy kínai nyelvű leírás, amiből legalább angol nyelvű jó lenne, de erre van az internet szerencsére. Maga a csuklópánt rendkívül jó anyagú, nem kényelmetlen hosszú távon sem viselni.

 

Beüzemelés, avagy a második benyomások

Kicsomagolás után, rögtön felraktam tölteni, majd jött a telefonnal való összekötés. QR kód alapján app letöltés, beállítások, vagyis nem! Két telefonnal próbáltam párosítani, először a saját Oppo Find 7a-mal, sikertelenül. Sehogy sem akarta. Próbáltam a nem hivatalos appokat, azzal sem hagyta magát. Gondoltam, legyen, jött párom telefonja, egy Huawei P9 lite. Ez egy friss telefon, alig pár hetes, nem kotortam bele, szóval ezzel csak működnie kell. De sajnos ezzel sem akart párosodni. Jött a telefon újraindítás, de az sem segített. Aztán valamilyen indíttatásból bekapcsoltam a GPS-t, és láss csodát, azonnal megtalálta a karkötőt a telefon.

 

Olvastad már a legújabb Heti szemezgetőt? Több helyről válogattunk, nézd meg miket találtunk!

 

 

Funkciók a teljesség igénye nélkül

Az első dolog, amit kipróbáltam az a pulzus mérés. Referencia készülék, vérnyomás mérő híján, egy Polar V800-as óra és hozzá egy H7 pulzusmérő öv volt. Ezzel a funkcióval teljesen elégedett vagyok. Nagyjából ugyanazt mérte mindkét készülék, függetlenül attól, hogy a MiBand-ot felülre, vagy alulra forgattam-e a csuklómon. Néhány ütésnyi eltérés volt csak, akárhányszor ellenőriztem. A másik funkció, ami nagyon érdekelt az a lépésszámlálás. Ezzel már nem vagyok olyan elégedett. Egyszerre viseltem mindkét órát, a bal karomon, és a MiBand egy órányi séta után már 500 lépéssel többet mért, mint a Polar. És ez minden egyes alkalommal így volt, szóval vagy érzékenyebb, vagy nem tudom. Azt sem tudom, hogy melyik pontosabb, de hajlok rá, hogy a Polar.

Egy hét viselés után volt egy olyan kis probléma, hogy az értesítéseket nem jelenítette meg az óra. Végig túrtam a beállítások, eredménytelenül. A megoldás a párosítás törlése, és az újra párosítás volt. Azóta kifogástalanul működik. Az üzemidő rendkívül jó szerintem. Eddig egyszer volt töltve, nagyjából két hete, és most van 50%-on az akkumulátor, szóval nem kell folyton konnektort keresni.

Ami furcsa volt, hogy zuhanyozás közben az érintőgomb a vízcseppekre is épp úgy reagált, mintha kézzel értem volna hozzá. Egyszerre vicces és bosszantó is. Az üzemidőt véleményem szerint nem igazán csökkenti, de akkor is, nekem ez annyira nem tetszik.

Összességében rendkívül elégedett vagyok a MiBand 2-vel. Egy ideje szemeztem vele, és hogy lényegében ingyen kaptam, az csak a hab a tortán. Köszönet érte még egyszer."

B. Tamás

Mit gondoltok, legyen hasonló nyereményjáték? Esetleg te is megosztanád a véleményed egy adott termékkel kapcsolatban?

A Mi Band 2 aktivitásmérőt itt találod

Ha tetszett a cikk,  Like-old az oldalt

Megoszthatod barátaiddal Facebookon, Pinteresten, Twitteren hogy még több ember olvashassa ezt a bejegyzést

 

 

 Ne felejtsd el megnézni az NMR blog Facebook oldalát, mert a híreket, amiket az oldalunkon hely hiányában nem  mindig tudunk megjeleníteni, illetve a legújabb és a kupon kódokkal jóval olcsóbban megvásárolható termékeket ott találod.

Szólj hozzá!
Címkék: tech teszt xiaomi

A bejegyzés trackback címe:

https://nezdmitrendelsz.blog.hu/api/trackback/id/tr1512700769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása