UPOP U5 ... Okos Bluetooth LED égő

2016. szeptember 21. 10:22 - nezdmitrendelszblog

Sokszor kíváncsi voltam milyen is lehetne egy olyan lámpát használnom, amit ha gondolok egyet, megváltoztatom a színét, vagy ha nekem túl erős a fényereje, akkor azt lejjebb vehetem, miközben mondjuk, olvasok, TV-t nézek. Ehhez szerencsére nem kell drága pénzért külön lámpát vennünk, most elég, ha elolvasod ezt a kis rövidke cikket, hogy bemutathassam, hogy csak egy LED égőt kell vásárolnod és minden, amit szerettél volna, valóra válik (majdnem minden).



Ahogy bújtam a netet, sok helyen láttam ilyen funkciójú termékeket, nekem speciel nem tetszett az, amihez külön távirányítót adtak. Nem tudom miért, de én nem akarom, hogy ott legyen még egy távirányító az éjjeli szekrényen csak egy lámpa miatt. És mi van, ha a konyhában akarjuk betekerni az égőt? Akkor mindig leemeljük a hűtő tetejéről az irányítót és kapcsolgatjuk vele a lámpánkat? Ha már a mobiltelefon mindig ott van valahol mellettem, akkor azzal akarom irányítani a lámpámat is. Mindig kéznél van, nem kell benne elemet cserélni, mint a távirányítóban. Most jegyezném meg, hogy az égőnk Bluetooth 4.0 kapcsolaton keresztül kommunikál a telefonunkkal. Előnye a már említett távirányítós megoldáshoz képest, hogy:

- beállíthatunk vele ébresztést, hogy mikor kapcsoljon be, illetve ki a világítás. Sőt, megadható az is, hogy melyik napon, melyik órában tegye ugyanezt. Ez jól jöhet, ha hosszabb ideig nem vagyunk otthon és azt akarjuk, valami világítson este a lakásban, hogy ne tűnjön túl elhagyatottnak,
- a színeken kívül állíthatunk a fény erősségén is, illetve a távirányítós megoldáshoz képest így csak egy virtuális tekerőn kell beállítanunk a kívánt színt a lehetséges 16 millióból. Kicsit egyszerűbb, mint a gombokat nyomkodni,
- a telefonon keresztül lejátszott zene ritmusára képes villogni más-más színben, mint egy stroboszkóp,
- hozzáadhatunk fény profilokat az előre beállított alvás, olvasás, sport, romantika mellé.

                   

A termék a szokásos buborék borítékban érkezett, azon belül egy kis újrahasznosított karton dobozka fogadott, az elején az UPOP név valami kis kínai szöveg társaságában és az égő logója. Hátul a funkcióit felsoroló „feature lista”. Belül csak maga az égő, alul felül papír távtartók tartják a dobozban és egy felhasználói útmutató, hogyan üzemelhetjük be, rajta a QR kód az alkalmazás letöltéséhez Android-ra és Iphone-ra. 



Nagyon nem kellett sokat ügyködnöm vele, betekertem a foglalatba, bekapcsoltam a telefonon a Bluetooth-t, megkerestettem vele, de nem tudtam csatlakoztatni, csak kódot kért. Ekkor jött az, hogy nem a QR kódot olvastam be és szedtem le az alkalmazást, hanem a Play áruházból töltöttem le hozzá a kezelő szoftvert, amit innen tudsz te is letölteni Androidos készülékre, innen pedig Iphone-ra. Ezek után csak a programon belül ki kellett választani és már csatlakozott is. Az egész nagyon gyorsan ment. Itt vettem észre, hogy ha több ilyen égőm lenne, akkor egyszerre vagy külön-külön is ki lehet választani a kalibrálásukat. Tehát ha például a nappalid csillárjába 5 darabot csavarsz be, akkor egyszerre, összehangolva lehet beállítani őket. Nem kell a lámpádat sem a kapcsolójával lekapcsolni, hanem a telefonon keresztül is elvégezheted, így kvázi készenléti üzemmódba teszed.


 

                        


Specifikáció:
- Az égő súlya 92g, mérete: ma.120mm x szé.60 mm (több méretben kapható),
- Foglalat típusa E26/E27,
- Fogyasztása 5W,
- Fényerő: 330LM,
- Funkciók: alkalmazás vezérlés, szín és fényerő szabályozás, Bluetooth csatlakozás, időzítő, zenei ritmus szerinti villogás,
- LED élettartama 3000 óra

Videó a termékről
A termék linkje
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nezdmitrendelsz.blog.hu/api/trackback/id/tr7612064033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása